zondag 31 augustus 2014

Broodjestijd BV na de zomermaanden

De vakantie is zo goed als voorbij.  In de zomermaanden heb ik niet stil gezeten. Zo is er een korte uitleg van de broodjes en herkomst geplaatst op het tabblad 'over ons', is er nu ook een keur aan samengestelde belegsoorten direct te bestellen, is het aantal broodjes dat in eigen keuken wordt gebakken uitgebreid, alle soorten broodjes zijn nog lekkerder en het al het beleg komt van een keur van kleine ondernemers die kwaliteit en ambacht voorop stellen. De rosbief wordt op bestelling gebraden in samenwerking met Broodjestijd BV, de chorizo en Parma ham worden in het land van herkomst op ambachtelijke traditionele wijze gemaakt, is de gesneden kaas van Nederlandse bodem van een Nederlandse onderneming die de ambachtelijke kazen in eigen rijpkamers op smaak laat komen en de roombrie laten zij speciaal uit Frankrijk komen. Daarnaast verwacht ik later in de week een nieuw assortiment salades. Daarin heb ik gekozen voor naast de lekkerste ook bijzondere salades zoals een gerookte kipsalade en beenhamsalade.

Het broodje van de maand september is dan ook een nieuwkomer, de ciabatta grande. Met 120 gram met recht een grande. Lekker met Parma ham of u kiest voor de combinatie Parma ham met Parmezaanse kaas snippers. De ciabatta grande met Parma ham is te bestellen direct via de homepage. Met Parmezaanse kaas snippers kunt u vinden bij de ciabatta grande onder het kopje vlees.


Houdt u er rekening mee met bestellen dat uw broodjes uit eigen bakkerij nog moeten rijzen alvorens zij de oven in kunnen? In de keuken ligt niets voorverpakt klaar. Zo worden alle broodjes pas vers gebakken als uw bestelling in de keuken is ontvangen. Zodra u uw orderbevestiging heeft ontvangen, is deze op dezelfde tijd in de keuken ontvangen. Hierdoor garandeer ik versheid en kwaliteit en u weet dat uw bestelling pas gemaakt wordt als uw bestelling is geplaatst. Heeft u uw orderbevestiging niet ontvangen? Controleert u eerst uw spambox en belt u daarna direct naar de keuken, 010 281 97 17. Het kan zijn dat uw order niet goed is doorgezet en uw bestelling niet is geplaatst.

Bestellen is niet veranderd, broodjestijd.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten